ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους, σε περίπτωσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδωθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Οι ώρες και οι ημέρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής, ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία Αφοί Πολίτη ΕΕ (από εδώ και στο εξής “εταιρεία”) ή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών/logistics και γνωστοποιούνται στον πελάτη/χρήστη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης/χρήστης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα – ώρα που του έχει οριστεί, η μεταφορική εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και το γνωστοποιεί στον πελάτη/χρήστη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ούτε στο επόμενο ραντεβού, τότε θα πρέπει να παραλάβει με δικό του μέσο μεταφοράς τα προϊόντα, από την κοντινότερη στην περιοχή του συνεργαζόμενη με την εταιρεία αποθήκη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία, αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις αποθήκες της εταιρείας στη Σινδο Θεσσαλονίκης (για περιοχές που αφορούν την Βόρειο Ελλάδα) ή στον Ταύρο Αττικής (για περιοχές που αφορούν την Νότιο Ελλάδα). Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτό συμφωνηθεί με τον πελάτη.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Αποστολή στο πελάτη/χρήστη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας.
Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία. Η εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, νησιωτική ή ακριτική περιοχή κτλ.) τότε ο πελάτης/χρήστης υπάρχει η περίπτωση να ενημερωθεί και αργότερα είτε τηλεφωνικά είτε μέσο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Δίκτυο Διανομής Εταιρείας
Το δίκτυο διανομής της εταιρίας παρέχει 95% πληθυσμιακή κάλυψη της Ελλάδας και ορίζεται ανά περιοχές:
Αιτωλ/νίας |
Βοιωτίας |
Ημαθίας |
Κοζάνης |
Πέλλας |
Ροδόπης |
Κέρκυρας |
Αθήνας |
Γρεβενών |
Ηρακλείου |
Κορινθίας |
Πιερίας |
Σαλαμίνας |
Κεφαλλονιάς |
Περιφέρεια Αττικής |
Δράμας |
Θεσπρωτίας |
Λακωνίας |
Πρέβεζας |
Τρικάλων |
Λευκάδας |
Ωρωπός |
Δωδεκανήσου (Κώς-Ρόδος) |
Ιωαννίνων |
Λάρισας |
Ρεθύμνου |
Φθιώτιδας |
|
Αργολίδας |
Έβρου |
Καβάλας |
Λασιθίου |
Ροδόπης |
Φλώρινας |
|
Αρκαδίας |
Ευβοίας |
Καρδίτσας |
Μαγνησίας |
Σερρών |
Χαλκιδικής |
|
Άρτας |
Ζακύνθου |
Καστοριάς |
Μεσσηνίας |
Νιγρίτας |
Χανίων |
|
Αχαϊας |
Ηλείας |
Κιλκίς |
Ξάνθης |
Σιδηροκάστρου |
Ικαρίας |
|
- Στις περισσότερες από τις παραπάνω περιοχές η παράδοση ορίζεται έως το πεζοδρόμιο της εισόδου (εκτός Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπου υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος σε όροφο). Στις περιπτώσεις όπου το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών αδυνατεί να παραδόσει στο πεζοδρόμιο της εισόδου η παράδοση θα γίνεται στις κοντινότερο δυνατό σημείο παράδοσης.
- Η παράδοση των προϊόντων σε όροφο πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν ή τα προϊόντα της παραγγελίας, χωράνε στο ασανσέρ, ή το πλάτος της σκάλας επιτρέπει το πέρασμά τους. Εναλλακτικά, προτείνεται η χρήση αναβατορίου (με την ανάλογη χρέωση η οποία αναφέρεται στις επιλογές της υπηρεσίας ανεβάσματος), ειδικά για αντικείμενα μεγάλου όγκου (πχ σαλόνια). Στις περιπτώσεις όπου το ανέβασμα σε όροφο κρίνεται αδύνατο από τις σκάλες λόγω μεγάλους βάρους ή όγκου, τότε η παράδοση θα γίνει στο πεζοδρόμιο της εισόδου και η εταιρεία θα επιστρέψει το συμφωνημένο ποσό της υπηρεσίας του ανεβάσματος, εφόσον αυτό έχει καταβληθεί. (Η υπηρεσία του ανεβάσματος είναι διαθέσιμή μόνο στην πόλη της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας).
- Η παράδοση αφορά μεγάλα αστικά κέντρα, οποιαδήποτε άλλη περιοχή (πχ χωριά, απομακρυσμένες περιοχές) υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν δυσπρόσιτες περιοχές, με αποτέλεσμα να μην ανήκουν στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση των εμπορευμάτων ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη.
- Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση τότε η εταιρεία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.
Παραδόσεις σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας – υποχρεώσεις
Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας (όλες οι περιοχές που δεν αναφέρονται παραπάνω), τότε ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της εταιρείας στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Σε περίπτωση παράδοσης σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας δεν υπάρχει διαθέσιμος ό τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή.
Γενικοί όροι περι αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Polihome (e-shop).
Παραλαβή από Αποθήκες
Η εταιρεία παρέχει στον πελάτη τη δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από τις αποθήκες της εταιρείας Αφοί Πολίτη ΕΕ στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου Θεσσαλονίκης (Βι.Πε. Α4, Σίνδος, Θεσσαλονίκη, τκ. 57022) ή από τις αποθήκες συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας με την Αφοί Πολίτη ΕΕ στην περιοχή του Αιγάλεω (οδός Μικέλη 9, Αιγάλεω, (E-transporters), ΤΚ 12241). Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από τις αποθήκες/logistics, με την προϋπόθεση να έχουν συγκεντρωθεί τα προϊόντα και να είναι έτοιμα για παραλαβή. Οι εργαζόμενοι της εταιρείας οφείλουν να ενημερώσουν τον πελάτη/χρήστη όταν τα προϊόντα είναι έτοιμα προς παραλαβή.
Σε περίπτωση που το/τα προϊόντα που ο πελάτης/χρήστης υπάρχουν διαθέσιμα στις αποθήκες/logistics, ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στις αποθήκες/logistics για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μίας ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 15:00 μ.μ., θα δύναται να την παραλάβει από το κατάστημα που έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 16:00 μ.μ.). Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την εταιρεία (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από τις αποθήκες κλπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια των 30 ημερών από την στιγμή που είναι έτοιμα τα προϊόντα προς παραλαβή τότε η πώληση αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του.
Ειδικότερα, για τη συνεργαζόμενη μεταφορική στο Αιγάλεω Αττικής η παραλαβή των εμπορευμάτων θα πρέπει να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που ειδοποιηθεί ο πελάτης ότι τα προϊόντα του είναι διαθέσιμα προς παραλαβή.
Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η εταιρεία Αφοί Πολίτη ΕΕ δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής. Σε περίπτωση δε που έχει δοθεί μετά από ζήτηση της εταιρείας κάποια προκαταβολή από τον πελάτη/χρήστη για κάποια ειδική παραγγελία προϊόντων, τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κάνει παρακράτηση της προκαταβολής αυτής και ακύρωση της παραγγελίας.
Ενδέχεται για την παραλαβή από τις κεντρικές αποθήκες να υπάρχουν μεταφορικά έξοδα, ανάλογα με την έδρα του προμηθευτή.
Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη
Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει γραπτός στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail) της εταιρείας [email protected] Η Αφοί Πολίτη ΕΕ, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η εταιρία Αφοί Πολίτη ΕΕ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις εξήντα (60) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Αλλιώς σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των εξήντα (60) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η εταιρεία αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την εταιρία). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η εταιρία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.